Listing 1 - 10 of 37 << page
of 4
>>
Sort by

Dissertation
De diagnose van toetsvragen
Authors: ---
Year: 1984 Publisher: Amsterdam : Centrum voor Onderzoek van het Wetenschappelijk Onderwijs,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De kwalitatieve analyse van de intelligentie-test van Terman en Merrill
Author:
Year: 1954 Publisher: Leuven : Leuvense Universitaire uitgave,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Comment diagnostiquer les aptitudes chez les ecoliers
Author:
Year: 1940 Publisher: Paris : Flammarion,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Bunkerbouwers. Ontmoetingen met afgeslotenen
Author:
ISBN: 9026315082 Year: 1997 Publisher: Amsterdam Ambo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

8-2


Book
De kerk, de godsdienstvrijheid en het publieke forum.
Authors: ---
ISBN: 9080839051 Year: 2005 Publisher: Gent International institute Canon Triest

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kwaliteit van psychotherapie : een probleemanalyse
Author:
ISBN: 9060095065 Year: 1982 Publisher: Amsterdam : Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het effect van psychotherapie: meetbaarheid en resultaten
Author:
ISBN: 9060018168 Year: 1983 Publisher: Deventer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Zichtbaar leren in lichamelijke opvoeding
Authors: --- ---
ISBN: 9789463711388 9463711384 Year: 2019 Publisher: Oud-Turnhout Gompel&Svacina

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek, nummer 36 van de reeks ‘Praxis Bewegingsopvoeding’ dat verschijnt naar aanleiding van de 46e Nascholing Lichamelijke Opvoeding aan KU Leuven, willen we aandacht besteden aan instructional alignment. Dit betekent dat leerdoel, leerinhouden en evaluatie op elkaar afgestemd zijn. In een effectief LO-programma liggen wat onderwezen wordt, hoe het onderwezen wordt en de manier van evalueren op dezelfde lijn. Wanneer dit niet het geval is, verliest men focus en leerwinst. Als leerkracht vraagt het een diepgaande vak(didactische)kennis om het leren van leerlingen ‘zichtbaar’ te maken en zo het onderwijsproces te sturen.In het inleidend artikel wordt een kader geschetst met betrekking tot evaluatie. Daarna worden diverse pistes vanuit dit kader gebruikt om het leren van leerlingen zichtbaar te maken binnen diverse bewegingsgebieden voor het secundair onderwijs. (Bron: flaptekst)


Book
De welzijnszorg in de Vlaamse Gemeenschap. Voorzieningen en overheidsbeleid. Monografie 7 : De gehandicaptenzorg
Authors: ---
ISBN: 9067840807 Year: 1990 Volume: vol 1990/12 Publisher: Leuven Sociologisch Onderzoeksinstituut KU

Listing 1 - 10 of 37 << page
of 4
>>
Sort by