Listing 1 - 10 of 37 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
8-2
Medische psychologie --- psychiatrie. --- machtspatronen --- psychotherapie --- Psychiatry --- evaluatie (onderwijs) --- beïnvloeding --- Psychotherapist and patient --- antipsychiatrie --- 616 --- 615.8 --- Psychiatrie --- Psychotherapie --- #gsdbP
Choose an application
Human rights --- Ecclesiology --- #gsdb7 --- godsdienstvrijheid --- evaluatie --- C1 --- #GGSB: Sociale Ethiek --- Kerken en religie --- Conferences - Meetings --- Sociale Ethiek
Choose an application
psychotherapie --- Psychiatry --- psychiatrische behandelingsmethoden --- geestelijke gezondheidszorg --- kwaliteit --- evaluatie van de hulpverlening --- 615 --- 615.8 --- 658.5 --- 361.2
Choose an application
Psychiatry --- 615.851 --- #KVHB:Psychodiagnostiek --- geestelijke gezondheidszorg --- psychotherapie --- kwaliteit --- evaluatie van de hulpverlening --- #KVHB:Psychotherapie --- Psychotherapie. Pschychoanalyse als therapie --- 615 --- 615.8 --- 658.5 --- 361.2
Choose an application
In dit boek, nummer 36 van de reeks ‘Praxis Bewegingsopvoeding’ dat verschijnt naar aanleiding van de 46e Nascholing Lichamelijke Opvoeding aan KU Leuven, willen we aandacht besteden aan instructional alignment. Dit betekent dat leerdoel, leerinhouden en evaluatie op elkaar afgestemd zijn. In een effectief LO-programma liggen wat onderwezen wordt, hoe het onderwezen wordt en de manier van evalueren op dezelfde lijn. Wanneer dit niet het geval is, verliest men focus en leerwinst. Als leerkracht vraagt het een diepgaande vak(didactische)kennis om het leren van leerlingen ‘zichtbaar’ te maken en zo het onderwijsproces te sturen.In het inleidend artikel wordt een kader geschetst met betrekking tot evaluatie. Daarna worden diverse pistes vanuit dit kader gebruikt om het leren van leerlingen zichtbaar te maken binnen diverse bewegingsgebieden voor het secundair onderwijs. (Bron: flaptekst)
Choose an application
familiebegeleiding --- angst --- patiëntenoverdracht --- evaluatie (onderwijs) --- teamverpleegkunde --- rapporteren --- patiënt-verpleegkundige relatie --- stagebegeleiding --- observeren --- opname (zorg) --- supervisie --- patiëntenbegeleiding --- sociale vaardigheden --- communicatie --- Sociology of health --- 613.47 --- gezondheidszorg --- relaties --- systematisch verpleegkundig handelen --- terminale zorgen --- verpleegkunde --- De patiënt in het ziekenhuis --- #GBIB:CBMER --- familiebegeleiding. --- angst. --- Sociologie van de gezondheid. --- evaluatie (onderwijs). --- teamverpleegkunde. --- rapporteren. --- patient-verpleegkundige relatie. --- stagebegeleiding. --- observeren. --- opname (zorg). --- supervisie. --- patientenbegeleiding. --- sociale vaardigheden. --- communicatie. --- patientenoverdracht.
Choose an application
Hulpwetenschappen --- Orthopedagogiek --- Politieke wetenschappen. --- Fysieke handicaps. --- Sociology of social care --- zorg voor personen met een beperking --- welzijnsbeleid --- Social policy and particular groups --- Flanders --- Welzijnszorg --- Vlaamse overheid --- Voorzieningen --- Beleid --- Gehandicaptenzorg --- Zorg- en welzijnssector --- Voorziening --- Analyse --- Evaluatie
Listing 1 - 10 of 37 | << page >> |
Sort by
|